vi är svennebananer

igår hade vi grillparty hos familjen liljeholm, det blev grillade grönsaker, halloumi, majs och pommes frites. mumsi mumsi
sedan tog vi en sväng förbi jonnas syster och lämnade näsdroppar och gick sen för att köpa lite godis, en kille kallade sin hund för idiothund på vägen dit :( sedan skulle vi se på alla harry potter-filmerna hade vi tänkt.....men jag somnade under den första filmen så att ja. det blev inte riktigt som det var tänkt.
förresten har ju michael jackson dött, sorgligt tycker jag men jag dansade till billie jean igår för att hylla honom

nu ska vi snart gå och bada i jonnas systers pool tillsammans med barnen tror jag och sen ska vi spela spel och bli bjudna på asiatisk mat. sedan ska vi åka till stan och gå på västerås cityfestival, vi ska se promoe och hoppas att han spelar svennebanan svennebanan svennebaanannn

mvh stina frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0