sommaren i eskilstuna city

idag var vi eskilstuna igen då, det var härligt
vi började med att se en tjej som gjorde kentcovers, jag tyckte det var fint men jonna och linnea ville gå efter en kvart. sedan så åkte vi till max för att äta mat haha tog jättelång tid för oss att komma dit, hade lite problem med att hitta och vi kom in i värsta industriområdet. jaja vi fick mat tillsist. sedan efter det så skulle vi åka hem till rikard och överraska honom och hämta honom, vi tog oss till rätt gata och tillochmed till rätt lägenhet :O rikard hade en fågel hemma hos sig och en kanin, kaninen var arg. inte någon nicke precis.
sedan begav vi oss ner mot stan igen, vi såg eldkvarn. de var fina. i rothoffsparken efter det så köpte rikard och jonna en varsin cider och jag köpte en åt linnea som inte fyllt 18 än. själv så drack jag cola... vi skulle se titiyo men det slutade med att vi satt på en bänk bakom handikapprampen för det sög så mycket och sen gick vi innan det var slut, härlig spelning
vi gick till mcdonalds då och rikard åt två cheeseburgare! innan dess mötte vi en man som sa att jag hade röda skor och att jag inte hade två olika skor, bra upplysning. jag argumenterade dock ner honom med att jag knutit skorna olika. när vi gick sa alla som var med honom "hon vann över dig" och lät helt chockade, ja bäst de passar sig för mig
sedan var det dags för anna ternheim, det var jättebra tycker jag. nu hade även anton anslutit sig till våran lilla fina grupp. mycket trevligt.
vi erbjöd rikard och anton att vi skulle köra hem dom men anton hade cykel, dissigt. vi åkte och hämtade carin istället och helt plötsligt hade vi en massa godis i bilen också. vi körde hem sen och jonna satt och sparkade mig i ryggen medan jag körde och gnällde så tillsist stannade jag för att kasta ut henne och då blev hon lugn och tyst

herregud vilken dag
är helt slut
/ stina

Kommentarer
Postat av: jonna the poop in the pants

jag har inte sparkat!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 01:37:32
Postat av: linnea

jag var bäst på kartläsning, mm :)

2009-06-08 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0